عرفنا على شخصيتك ؟؟ تعرف من HMSAT - الصفحة 3
شباب اليوم



العودة   منتديات شباب اليوم > المنتدي العام والنقاش > الترحيب بالاعضاء والتهاني والمناسبات



 
9 November، 2009, 12:22 AM   #13
الكاتب HMSAT


اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الجزائر

ايوا فهمت الان ........
انا انسان كثير الضحك ....صح وقت الجد جد........ايه وش انزيد....احب قصص الغرام ........والحب ...وكذلك احب التكلم مع المصريين ........وانا شلب جميل وحلوا واي بنت بتغرم في دباديبواااااااا
........هذا ماني متفكر ........ونبعد انزبدكم

الحمد لله فهمت
ايه ده يا جامد
ايه الثقه ده كلها ربنا يخليها ليك

ههههههههههههههههههه
تسلم ايدك على المرور الثاني
تحياتي
نونا الشعنونا
أقرأ ايضاً



 
9 November، 2009, 12:28 AM   #14
الكاتب HMSAT


اقتباس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saso

انا ساسو مش اسمى الحقيقى طبعاهههههه
عندى 17 سنه اولا انا عصبيه جدا جدا
ومش بحب حد ينرفزنى خالص
بحب الخروج والفسح كتير انا عندى خمس اخوات
انا اخر العنقود



ساسو ساسو ساسو ساسو ساسو
يا جميل انا قصدي تتكلمي عن شخصيتك انتي مش حياتك
زي اجتماعية رومانسية هادية كده يعني
يا رب تكون وصلت
تسلميلي على المرور الاول منتظرة المرور الثاني
تحياتي
نونا الشعنونا

أقرأ ايضاً



 
9 November، 2009, 1:05 AM   #15
الكاتب dodty


سورى يا قمر والله انا كتبت اللى بتقولى عليه بس مش نزل غير اللى قدمك
هههههههههههههه
حاضر من عين


انا ساسو مش اسمى الحقيقى طبعاهههههه
عندى 17 سنه وبرج الاسد
اولا انا عصبيه جدا جداومش بحب حد ينرفزنى خالص

بحب الخروج والفسح كتير انا عندى خمس اخوات انا اخر العنقود

هويتى تصميم الديكور وحلم حياتى اكون مصممه

ديكور بحب ام باه الاغانى دى كوم لوحده بموت فى الاغانى
انا طيبه جدا لاكن لما بزعل بقلب على كله
ههههههه

بحب اصدقائى كلهم وبفرح لما يخدو رايى فى

موضوع واسعدهم واكتر حاجه تفرحنى لما يخدو

رايى فى لبسهم بس كله بيقول عليه متكبره حتى

اولاد خالتى بس انا ولله مش كده وهم بعد ما

عرفونى كويس قالولى انتى عشريه بس معرفش
ليه بيشوفونى كده بحب اقعد لوحدى معظم الوقت مش بحب حد معايا

كفايه كده علشان مكنش تقلت عليكم
وتسلمى يا نونا يا قمر على الموضوع
تحياتى
saso

أقرأ ايضاً



 
9 November، 2009, 1:08 AM   #16
الكاتب احمد الشرقاوى


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بما انكم طرحتم هذا الموضوع ، فيسعدنى ان اشارككم فيه .
الاسم : أحمد محمد صالح
العنوان :مصر - م الشرقية
السن : 21 عام
المهنه : فى المجال الطبى " مساعد طبيب " وفى المجال الإليكترونى " صيانة حاسب آلى "
الدراسه : الاساسى " كلية شريعه اسلاميه " التكميلى " معهد حاسبات وتكنولوجيا التعلم " الفرقه الرابعه
الهوايات : طبعا التفكر والتدبر فى خلق الله ، وما نحن فيه الآن من تحديثات اليكترونيه عملاقه
بعد كده يجى دور القراءة ودى متعتى الحقيقيه ، طبعا زى اى شاب عصرى " الانترنت " .
أرجوا انى أكون قد اعطيتكم معظم ما تودون معرفته فى برنامجكم هذا .
تحياتى
العابد لله

أقرأ ايضاً



 
9 November، 2009, 5:56 AM   #17
الكاتب Sp!deR M@N


انتي يا ساسو شبهي تمام
هو الظاهر كل اللي برج الاسد كده
عصبي وبيتنرفز جدا وبسهوله
وطيب اوي وبيحب اصحابه جدا
ولما بيقلب بيقلب علي الكل
لاني انا كده
معظم او يعتبر كل اللي عرفوني قالولي
اني طيب كتير زياده عن اللزوم
واني ساذج كتير
واني بثق في اللي قدامي بسرعه
وبحب اللي قدامي بسرعه بعكس اللي قدامي
وده بيخليني اتصدم في اول مواجهه واتاثر جامد
انا بزعل بسرعه البرق من اقل حاجه
خصوصا من الاصحاب والاحباب
واكتر حاجه بتوجعني لما احس مجرد احساس
ان اللي قدامي بيقلل من شأني
او يعاملني كاني عبيط او اهبل حتي لو بهزار
بزعل بالذات في النقطه دي
لاني متعقد منها اساسا
لان الكل بقي يقول محمد عادي
طيب ولما هيزعل سهل جدا اننا نصالحه
يبقي مش نهتم بزعله اوي
لاني كنت ممكن ازعل وبعد يوم واحد انسي تماما انا كنت زعلان ليه
لكن دلوقتي بقيت بشيل للاسف
لان الكل استغل النقطه دي واستغل طيبتي
اينعم لحد دلوقتي مش عارف اتصرف في الموضوع ده
ومش عارف اغير طيبتي دي
او علي الاقل اخليها في الحدود المعقوله
وانا فعلا فعلا عصبي موووووووووت
ولما بزرجن وبتعصب حاجة من اتنين
ياما صوتي يعلي وازعق واشخط وانطر
ياما بسكت واتضايق وازعل وده امر
مش عارف اقول ايه تاني
بس انا عارف اني طولت عليكم كتير
سامحوني
وسامحيني يا
نونو علي التاخير
والموضوع بجد بجد جااااااااااااااااااااااااامد
وليكي برده احلي تقييم وتثبيت كمان ده اذا مكنش متثبت
لانه موضوع ناجح جدا زي كل مواضيعك يا نونو
ده انا شخصيا مكنتش بحقق النجاح الباهر في مواضيعي زيك كده

ودي اخر اقوالي
اللي كتبتها علي الميل يعني
ههههههههههههه

اكتشفت مؤخرا انه لا استطيع ان اعيش كما انا الان فانا لست قليل الشأن لتلك الدرجة التي تعاملوني بها لذا ساكون انسان جديد فتحملوا قسوته لما فعلتموه بي
أقرأ ايضاً



 
9 November، 2009, 9:34 AM   #18
الكاتب shemo









اولا شكرا ليكى يا نونو على هذا التوبيك الرائع

واحب اعرفكم بنفسى

اسمى : شيماء امين قاسم

سنى : 25 سنة

دراستى : معهد فنى صناعى

الاقامة : احلى بلد فى الدنيا (الاسماعيليه)


الهوايات : الرسم متابعة كرة القدم خصوصا الاسماعيلى وبرشلونة


واهم حاجة عندى فى الدنيا طبعا ابنى محمود (اودى ) ربنا يخلهولى يا رب


انا عصبية جدا وبتنرفز بسرعة وانا من مواليد برج العذراء


بحب اصدقائى جدا ولو انهم قليلين مع انى اجتماعية جدا وبحب كل الناس

ولما دخلت المنتدى هنا لاقيت حب متبادل واخوة وصداقة بين الاعضاء وده الى عجبنى

وخلانى مستمرة معاكو لحد دلوقتى

اتمنى ااكون مطولتش عليكوا

واخر حاجة

ربنا يكرمنا ان شاء الله ومصر تصعد كاس العالم لان ده هو حلم ال80مليون مصرى الى ليهم فى الكورة والى ملهمش

وشكرا مرة تانيه على التوبيك الرائع دة


وليكى احلى تقييم يا قمر


وتفبلى مرورى

shemo


أقرأ ايضاً



 

Powered by vBulletin®Copyright ©2000 - 2014
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات شباب اليوم 2013-2014-2015-2016-2017
المواد المنشورة فى موقع شباب اليوم لاتعبر بالضرورة عن وجهة نظر الإدارة وإنما تعبر عن وجهة نظر كاتبها